سلامت
1399/3/24 شنبه
به این دلیل افکار منفی را رها کنید
محققان دریافتند الگوهای مداوم افکار منفی، ریسک بیماری آلزایمر را افزایش می دهد.
1399/3/24 شنبه
ویتامین D و محافظی برای سرطان
طبق نتایج تحقیق جدید، وضعیت خوب ویتامین D بدن هم در پیشگیری از سرطان و هم تشخیص چندین نوع سرطان سودمند است.
1399/2/17 چهارشنبه
افت قند خون در روزه‌داران با سردرد همراه است
یك متخصص تغذیه گفت: افرادی كه بدنشان تحمل دریافت قند بالا را ندارد یا به عبارتی ذخایر انرژی در بدنشان بسیار كم و وزن پایینی دارند، ممكن است با روزه‌داری قندشان افت كند و دچار سردرد شوند.
1399/2/8 دوشنبه
در ماه رمضان چطور ورزش کنیم؟
یک کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی با تاکید براینکه ورزشکاران در طول ماه رمضان ورزش کردن را متوقف نکنند، گفت: در این ماه به نسبت ماه‌های دیگر باید از شدت تمرینات کم کرد، اما دفعات آن در طول هفته زیادتر شود.
1399/1/27 چهارشنبه
حین ورزش آب بنوشید تا در امان باشید
متخصص پزشکی ورزشی تاکید کرد که اهمیت نوشیدن و قرقره کردن آب حین ورزش به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا بسیار بالاست.
1399/1/10 يكشنبه
کاهش اضطراب در سه سوت!
هر فردی هر از گاهی در زندگی خود اضطراب و استرس را تجربه می کند. در حقیقت، احساس اضطراب اغلب از توانایی ضمیر ناخودآگاه برای تشخیص خطر پیش رو ناشی می شود که در تلاش برای آماده کردن بدن برای مقابله با خطر، حتی اگر هیچ موردی وجود نداشته باشد، حالت جنگ یا گریز را فعال می کند.
1399/1/4 دوشنبه
پاسخ متخصصان بهداشت به ۱۲ سؤال در مورد کرونا
متخصصان بهداشت به ۱۲ سؤال که در مورد شایعات منتشرشده یا روش‌های غیرمعتبر برای پیشگیری و درمان این ویروس ایجادشده، پاسخ گفته‌اند.
1398/12/12 دوشنبه
چگونه سیستم ایمنی بدن‌مان را تقویت کنیم؟
سیستم ایمنی بدن با ویروس‌هایی که منجر به سرماخوردگی و آنفلوآنزا می‌شوند، مقابله می‌کند و از همین رو تقویت آن در فصل شیوع این ویروس‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
1398/12/10 شنبه
بهداشت فردی دقیقا یعنی چه؟
این روزها دائما درباره بهداشت فردی جهت عدم شیوع کرونا صحبت می‌شود. مصداق بارز بهداشت فردی در این زمینه، موارد زیر است:
1398/12/7 چهارشنبه
۶ راهکار ساده برای تقویت ریه‌ها و دستگاه تنفسی
اکثر افراد برای داشتن سبک زندگی سالم و برخورداری از سلامت به فکر داشتن رژیم‌های غذایی سالم و وزن ایده‌آل، ورزش کردن و برخورداری از سلامت قلبی و عروقی هستند، اما کمتر کسی به فکر سلامت سیستم تنفسی و ریه‌های خود است، در حالی که حفظ سلامت این ارگان‌های حیاتی اهمیت بسیاری دارد.
12345678910...>>>

نسخه قابل چاپ